Y.A.S.G
Y.A.S.G is een arcadeshooter van de oude stempel, waarin je je planeet moet verdedigen. Schiet vijandelijke schepen en asteroїden neer die je thuisplaneet willen vernietigen. Pas wel op, want sommige van hen zullen hun huid duur verkopen. Als je thuisplaneet is vernietigd, is het game over.