Luv Me Buddies Wonderland
Speel met de fantastische Luv Me Buddies-poppen en beleef een spannend avontuur met je nieuwe vrienden! In een kleurrijke wereld ontdek je allerlei minigames die speciaal voor kinderen zijn bedoeld, maar waarmee het hele gezin zich kan vermaken!
Luv Me Buddies Wonderland is uitdagend, leuk, leerzaam en voorzien van schitterende graphics. Elke keer dat je een van de lieve, schattige beestjes tegenkomt, worden je kansen in het spel beter en speel je minigames vrij voor oneindig speelplezier.
Deze game stimuleert de verbeeldingskracht en creativiteit van kinderen. Luv Me Buddies is een meeslepende ervaring voor kinderen en volwassenen. Geniet en ontspan met Luv Me Buddies Wonderland!