TOKI TORI
Hij mag er dan wel uitzien als een klein geel kuikentje, een lafaard is Toki Tori absoluut niet. Hij is de held van dit ei-zingwekkend leuke puzzel-/platformspel waarin je al zijn ontvoerde broertjes en zusjes in hun broze dop moet redden.
In deze Game Boy Color-klassieker moet je Toki Tori heelhuids door levels loodsen terwijl je monsters en valstrikken ontwijkt en manieren bedenkt om binnen de tijd alle eieren te verzamelen.