TOKI TORI
He may be a small, yellow chicken, but Toki Tori is no coward! He's the hero of this egg-cellent puzzle platformer, and must rescue all his kidnapped brothers and sisters, who are still in their fragile eggs.
In this Game Boy Color classic, you must keep Toki Tori safe by avoiding monsters and traps, while working out how to collect all the eggs in each level before the timer runs out. Luckily, there are lots of items to aid Toki Tori in his mission!