Military Madness is een futuristisch simulatiespel, dat je midden in een oorlog op de maan plaatst. De regels zijn eenvoudig, zodat zelfs beginnende spelers al snel van dit strategische oorlogsspel kunnen genieten! In het titelscherm zie je gemakkelijk te begrijpen en gedetailleerde aanwijzingen. Military Madness speel je om de beurt, waardoor je je tactiek kunt bepalen voordat je een zet doet.