Zombie Army Trilogy
Zombie Army Trilogy is een meeslepende third-personshooter met drie epische campagnes, een bloedstollende hordemodus en intense horror-actie.
Terwijl de Tweede Wereldoorlog op zijn eind loopt, dreigt een legioen ondode supersoldaten heel Europa te overrompelen. Vecht alleen of samen en red de mensheid van de zombieslachting!
Vecht in drie epische campagnes door 15 missies vol met demonen. Vecht alleen of zij aan zij in online of lokale draadloze coöp voor 2-4 spelers. Durf jij de uitdaging aan te gaan?