Warhammer 40,000: Mechanicus
Neem in deze veelgeprezen turn-based tactische game de leiding over het meest technologisch geavanceerde leger in het Imperium – de Adeptus Mechanicus. Elke beslissing die je neemt, geeft vorm aan de komende missies en bepaalt uiteindelijk het lot van je troepen in meer dan 50 handgemaakte missies, waaronder de waanzinnige Heretek DLC-missies. Kies je pad zorgvuldig – het lot van het Imperium hangt ervan af.