Warhammer 40,000: Mechanicus
Take control of the most technologically advanced army in the Imperium - The Adeptus Mechanicus in this critically acclaimed turn-based tactical game. Your every decision will shape the missions ahead and ultimately decide the fate of the troops under your command in over 50 hand-crafted missions, including the amazing Heretek DLC missions. Choose your path carefully - the Imperium depends on it.