Tracks - Toybox Edition
Tracks bevat eindeloos veel hulpmiddelen voor de aanleg van je droomspoorbaan. Spring in een geweldige virtuele wereld, leg sporen aan, bouw bruggen en omgevingen. Spring vervolgens in de stoel van de machinist en bestuur je eigen trein. Gebruik boosters, ontwerp vuurwerkshows, componeer muziek en nog veel meer.
Je begint in een bestaande omgeving. Dat kan een moderne kamer zijn, een nachtelijk winterlandschap of een compleet lege wereld. Je voegt planten en bomen uit verschillende biotopen toe, maar ook gebouwen, stations, dieren, voertuigen, decors enzovoort. Je past het terrein aan, bedenkt je eigen mistkleuren, kiest kleuren en patronen voor je eigen trein en creëert zo je eigen wereld.