The Addams Family: Mansion Mayhem
Ze zijn eng, ze zijn maf en een mysterieuze bezoeker wil hun spookachtige huis overnemen! Alleen jij en je vrienden kunnen Wednesday, Pugsley, Gomez en Morticia Addams helpen om het Addams Family-huis te redden in dit hilarische nieuwe 3D-platformavontuur voor maximaal vier spelers.
Verken de duistere krochten en magische mysteries van de villa, ontdek geheimen en red het legendarische huis. Gebruik de speciale vaardigheden van elk iconisch personage, zoals Gomez’ Mazurka Sabel of Wednesdays huisoctopus Socrates, om puzzels op te lossen en relieken te vinden die de afgrijselijke geschiedenis van het huis onthullen. Speel met en tegen vrienden in competitieve multiplayer-minispellen waarin je tegen elkaar botst en springt om als winnaar uit de strijd te komen. Spelletjesavond wordt weer griezelig gezellig!
Het is tergend, het is tandenklapperend, het is thuis... dus verzamel iedereen en red het Addams Family-huis terwijl je het angstaanjagend leuk hebt!
KOM BIJ DE FAMILIE - Beleef de maffe wereld van de Addams Family in een origineel verhaal, gebaseerd op de succesvolle animatiefilm!
RED DE VILLA - Ontrafel de griezelig spannende geschiedenis van het Addams Family-huis in een 3D-platformavontuur!
ALLEEN OF SAMEN - Verken de Addams-villa alleen of met maximaal 4 spelers op hetzelfde scherm!