The Addams Family: Mansion Mayhem
Family game night is about to get terrifyingly exciting! Only you and your friends can help Wednesday, Pugsley, Gomez, and Morticia Addams save the Addams Family Mansion in this hilarious new 3D platforming adventure for up to four players.
Explore the mansion’s darkest depths and magical mysteries like never before, to discover secrets and save the legendary house. Use each iconic character’s special abilities, like Gomez’s Mazurka Saber or Wednesday’s pet octopus Socrates, to solve puzzles and find relics that reveal the mansion’s hair-raising history. Play with and against friends in competitive multiplayer minigames that will have you bumping and jumping over each other to win.
It’s hideous, it’s horrible, it’s home – so get together and save the Addams Family Mansion for a frighteningly good time!
JOIN THE FAMILY – Experience the kooky world of the Addams Family in an original story based on the hit animated movie!
SAVE THE MANSION – Piece together the horrifically exciting history of the Addams Family Mansion in a 3D platforming adventure!
SOLO OR TOGETHER – Explore the Addams Mansion alone, or with up to 4 players on the same screen!