Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival
Welkom in Omiko City, het decor voor Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival! Een stad waarin iedereens favoriete Taiko-elementen zijn samengebracht! Ontmoet samen met DON-Chan je nieuwe maatje Kumo-kyun en probeer om een Taiko-meester te worden!
De game bevat 76 nummers, waaronder Gurenge, Feel Special en Into the Night! Daarnaast is er ook Improvement Support om je te helpen een nog betere drummer te worden!
Doe mee aan Online Ranked Matches en strijd tegen spelers van over de hele wereld!
Er zijn ook andere spelstanden te spelen, zoals DON-chan Band waarin spelers met z'n 4-en samenwerken om een succesvol concert te geven! En Great Drum Toy War waarin spelers een deck met speelgoed maken om Taiko-duels mee uit te voeren!