Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival
Welcome to Omiko City, the stage for Taiko no Tatsujin: Rhythm Festival! A city full of everyone’s favorite Taiko elements is gathered into one town! Together with DON-Chan, meet your new friend, Kumo-kyun and aim to become a Taiko Master!
76 songs including Gurenge, Feel Special, and Into the Night are available in the game! As well as Improvement Support that helps you with upping your drumming skills!
Participate in Online Ranked Matches and battle against with players from around the world!
There are other modes to enjoy with everyone, like DON-chan Band, where Players work as a group of 4 to perform successful concerts! Also Great Drum Toy War, where Players make a deck of toys for Taiko battles!