What begins as a normal day in Tokyo turns out to be everything but, when the Conception – an ethereal apocalypse – is invoked. The remains of the world are swallowed by chaos, as a demonic revolution descends into a broken city. Caught between a battle of Gods and demons, the choices you make can bring life, rebirth, or death, and determine who triumphs.