Sea of Stars
Sea of Stars vertelt het verhaal van twee Children of the Solstice die de kracht van de zon en de maan combineren om Eclipse-magie te gebruiken. Dat is de enige kracht waarmee ze de monsterlijke wezens kunnen verslaan van een kwaadaardige alchemist die bekendstaat als The Fleshmancer.