No Place Like Home
No Place Like Home is een snoezig en ontspannend simulatiespel. Kruip in de rol van Ellen Newland, een meisje dat voor de laatste keer op bezoek wil gaan bij haar opa op aarde voor ze naar Mars verhuist. Maar dan hoort ze dat haar opa vermist wordt en dat zijn boerderij onlangs vernield is.
Vind zaadjes, word een echte boerin en gebruik je opbrengst om heerlijke gerechten te maken die je kunt ruilen tegen handige spullen! Laat er talloze planten, vruchten, groenten, bloemen en bomen groeien die de lekkerste ingrediënten opleveren. Haal alles uit je boerderij en maak honing, jam, mayonaise en nog meer lekkers.
Ga op ontdekkingsreis en beleef verschillende avonturen in allerlei werelden. Doorkruis de wonderbaarlijke regio Lonely Hills en herstel de schade van gifgassen. Red dieren van de vrieskou in Frozen Peaks en repareer een lek in een oude fabriek dat de lokale planten in enorme paddenstoelen heeft veranderd. Doorbreek de enorme dam zodat er weer water door de woestijn stroomt en de lokale natuur zich kan herstellen.