Scoor punten met basketbal!
Ga voor meer info over alle inhoud van de gratis update, en hoe je je game kunt updaten, naar deze pagina.
Zwaai, trap en smash je een weg naar de overwinning in Nintendo Switch Sports voor de Nintendo Switch!
Pak een Joy-Con en doe mee aan diverse sportactiviteiten door zelf in beweging te komen. Nodig je vrienden en familie uit en speel samen op hetzelfde Nintendo Switch-systeem, of zoek online naar nieuwe tegenspelers!
Houd je Joy-Con vast als een tennisracket, neem deel aan het intense dubbelspel en time je slagen goed om het je tegenstanders zo lastig mogelijk te maken. Geef je slagen topspin of effect mee, of zwaai omhoog om de bal met een lob precies over het net te spelen!
Zwaai je Joy-Con om de bal te rollen en geef hem effect mee door je pols te draaien. Daag vrienden en familie uit, of stel je vaardigheden online op de proef in een knockout-toernooi voor 16 spelers. Er staan je bovendien een hoop pittige uitdagingen te wachten als je in je eentje speelt. Zo moet je de bal bijvoorbeeld langs bewegende obstakels of door nauwe doorgangen rollen.
Gebruik een Joy-Con om te serveren, te passen, een set-up te geven en te smashen. Teamwork in hier de sleutel tot succes, dus werk samen met je partner om openingen te creëren en punten te scoren! Je zet een block door je armen op het juiste moment omhoog te doen. De kans is groot dat je daarna zelf een punt scoort.
Houd je Joy-Con vast als een racket en speel één-tegen-één-wedstrijden om te zien wie er als winnaar uit de bus komt. Zwaai om de shuttle in de lucht te houden en maak smashes en dropshots om de bovenhand in de wedstrijd te krijgen.
Zwaai je Joy-Con net als een echte golfclub en probeer de bal te putten. Draai je pols om je slagen richting te geven, maar let op de wind! Speel op 21 holes uit de gehele Wii Sports-serie en neem het op tegen de hele wereld in een golftoernooi waarin acht spelers tegelijkertijd afslaan!