Monster Truck Championship
Van Las Vegas tot Orlando neem je het op tegen ervaren coureurs in dragraces en freestyle-competities! Maar voor je indruk kunt maken met doughnuts, wheelies en bicycles, moet je eerst je truck perfect afstellen. Het zijn spectaculaire, indrukwekkende machines die een hoog technisch rijniveau vereisen. De game reproduceert getrouw alle unieke eisen die deze meesterlijke trucks aan je stellen, waaronder onafhankelijk beheer van de voor- en achterwielen, het anticiperen van massaverplaatsing in bochten, en het voorspellen van stuiteren na sprongen.
Maar wat is prestatie zonder stijl? Pas je monstertruck aan om bij jouw stijl te passen, en laat hem zien aan je 7 tegenstanders in de onlinemodus.