Met deze applicatie kun je je opgeslagen gegevens van de Nintendo 3DS-game Monster Hunter Generations overdragen naar de Nintendo Switch-game Monster Hunter Generations Ultimate.
Het jachtseizoen is GEOPEND! Deze veelgeprezen actie-RPG maakt zijn debuut op de Nintendo Switch. Ga onderweg op een epische jacht of leef je thuis op de bank uit! Kies uit veertien verschillende soorten wapens en combineer ze met unieke jachtstijlen en Hunter Arts. Je kunt zelfs als de schattige maar furieuze Felyne spelen in de Prowler-stijl! Bevat de grootste hoeveelheid monsters van elke game in de serie, van bij fans zo favoriete monsters tot mysterieuze monsters die nog nooit eerder gezien zijn!
Je kunt je samen met maximaal drie andere spelers aan coöp-actie wagen, hetzij lokaal draadloos* of online.** Doe mee aan de jacht in Monster Hunter Generations Ultimate voor de Nintendo Switch!