Voel de Motocross-adrenaline door je lijf gieren met deze enige officiële game van het kampioenschap! MXGP3 - The Official Motocross Videogame biedt je een onvergetelijk meeslepende ervaring en een geheel nieuwe gameplay!
Race over de achttien officiële circuits van de MXoN, met alle deelnemers en motoren van de MXGP- en MX2-seizoenen van 2016. Ervaar de intensiteit van het rijden en kies uit tien exclusieve tweetaktmotoren!
Geef je coureur en motor een unieke look en kies uit meer dan 300 officiële onderdelen!