MONOPOLY Madness
Ervaar drie unieke 3D-borden thuis of onderweg met maximaal zes spelers in totaal, of speel online en daag spelers uit in snelle potjes. Geen tijd voor een volledig potje? Versnel het spel met Speciale doelen die speelsessies verkorten en Actiekaarten om je over het bord te verplaatsen en je tegenstanders te straffen. Bouw je imperium en handel je een weg naar de overwinning!
Ontdek het spel MONOPOLY waar je van houdt op een manier die je nog nooit eerder hebt gezien. Race tegen andere spelers in kortere rondes door de chaotische straten van Monopoly City, verzamel grondstoffen, koop en upgrade eigendommen, maak ruzie met je tegenstanders en ontwijk hun trucs zodat jij de rijkdommen wint. This is Madness!