MONOPOLY Madness
Experience three unique 3D boards at home or on-the-go with up to six players in total, or take your game online and challenge players in quick matches. Don’t have time for a full game? Speed it up with Special Goals that shorten play sessions and Actions Cards to move you around the board and penalize your opponents. Build your empire and trade your way to victory!
Rediscover the MONOPOLY game you love in a way you’ve never seen before. With shorter rounds, race other players across the chaotic streets of Monopoly City, collect resources, buy and upgrade properties, mess with your opponents, and avoid their tricks to win the race for riches. This is Madness!