Snelle en furieuze gameplay voor intense gevechten
Neem het op tegen machtige beesten in snelle gevechten terwijl je probeert je kracht terug te winnen. Vul de DG-meter om de ultieme aanvallen van de Demon Lord of Swords te ontketenen voor een grotere variëteit aan gevechtsstrategieën.
Betreed de fantasiewereld van Eusdeal en speel als mannelijke of vrouwelijke Killizzerk, de Demon Lord of Swords die, nadat ze zijn macht zijn verloren, de laatste van de Demon Lords is. Verken de wereld in een poging je soort te redden van uitsterven.
Gemaakt door D3PUBLISHER, ontwikkelaar FELISTELLA en schrijver Kei Miyakozuki van 'Summon Night'-faam, met prachtig personageontwerp en illustratie door Lack die 'Okada Izo' ontwierp in het spel 'Fate Grand Order'!