Let's Sing 2024 with International Hits
Let’s Sing 2024 is een waanzinnige nieuwe karaoke-ervaring voor thuis. Binnen de kortste keren zing je met je vrienden uit volle borst mee met hits en klassiekers. Stap in de spotlight in het gloednieuwe carrièrespeltype en word een ster. Bereik de vipstatus om de grenzen van je stembereik uit te testen met nog veel meer nummers online. Beleef seizoensevenementen in het Let's Sing Fest en doe alleen of met vrienden mee aan het nooit eindigende karaokefeestje, waarbij je met mensen uit alle windstreken speelt.
Zing mee met je favoriete hits van het moment of klassiekers uit de nieuwe songcatalogus met 35 leuke, populaire nummers.
Gooi alle remmen los terwijl je zingt op hits als 'When You're Gone' van Shawn Mendes, 'Dynamite' van BTS, 'Million Dollar Baby' van Ava Max of 'abc (nicer)' van GAYLE.
Speltype Career: Bouw je droomcarrière op als superster in dit splinternieuwe avonturenverhaal voor één speler. Werk samen met onvergetelijke personages en ga vrolijke avonturen aan op je weg naar roem.
Avatar-aanpassingen: Creëer je eigen unieke online persoonlijkheid met deze uitgebreide hulpmiddelen. Van je looks tot zelfs de moves van je avatar, de keuze is reuze.
Let's Sing Fest: De ultieme uitdaging voor alle soloartiesten. In dit gratis singleplayerspeltype neem je het online op tegen tientallen zangers. Het bevat een dynamisch klassement en geeft extra feedback over andere zangers. Doe mee en probeer de top van het klassement te bereiken met een nooit eindigende stroom nummers.
Heb je geen microfoon? Geen probleem! Met de officiële Let's Sing-gezelschapsapp verander je je smartphone in een microfoon en kun je ook nog je looks aanpassen, een party samenstellen en nog veel meer!