Let's Sing 2024 with International Hits
Let’s Sing 2024 brings a thrilling new karaoke experience to your living room. Enjoy chartbreaking hits and all-time classics that are guaranteed to make you sing at the top of your lungs. Step into the spotlight with the brand new career mode and rise to stardom. Become a VIP and test your vocal range with many more songs online. Experience seasonal events online with Let's Sing Fest and join the never-ending karaoke party alone or with friends while you play with people across the globe.
Perform some of your favorite current hits as well as all-time classics from the new song selection featuring 35 exciting and popular tracks.
Sing your heart out to hits like "When You're Gone" by Shawn Mendes, “Dynamite” by BTS, „Million Dollar Baby“ by Ava Max or „abc (nicer)” by GAYLE.
Career Mode: Live the dream of becoming a superstar in this brand new singleplayer narrative adventure. Join forces with unforgettable characters and tackle exhilarating challenges on your way to stardom.
Avatar customization: Create your own unique online personality with this extensive toolbox. From the way you look all the way through to how your avatar moves, we’ve got you covered.
Let's Sing Fest: The ultimate challenge for all solo artists. This single player game mode lets players compete with dozens of singers online in a free-for-all. It includes a dynamic leaderboard and provides additional feedback on other performers. Join the room and try to rank first in a never-ending flow of songs.
No mic at hand? No problem! The official Let's Sing companion app turns your smartphone into a microphone, lets you change your looks, set up a party and much more!