Let's Sing 2022
Geef alles wat je hebt en laat zien dat je een superster bent, met een afspeellijst met zowel actuele hits als tijdloze klassiekers die garant staan voor een knaller uit het verleden. Lady Gaga met “Stupid Love”, Shawn Mendes en Justin Bieber met “Monster”, Ariana Grande met “Positions”, Jason Derulo en Jawsh 685 met “Savage Love (Laxed – Siren Beat)” of Billie Eilish met “everything i wanted” zijn slechts enkele van de grote hits in de nieuwste versie van de Let's Sing-serie. Als je in plaats daarvan terug in de tijd wilt reizen, wat dacht je van de Backstreet Boys met "Everybody (Backstreet's Back)" of The White Stripes met "Seven Nation Army"?