Knockout Home Fitness
Zet een tandje bij tijdens je workout! Pak een Joy-Con in elke hand en maak je klaar om fantastische resultaten te behalen met martial arts-workouts die speciaal ontworpen zijn voor de Nintendo Switch. De oefeningen zijn door experts ontworpen voor maximale efficiëntie, gebaseerd op aanvallen uit niet alleen het boksen, maar ook Muay Thai, karate en kung fu, om jou fit en vechtklaar te maken!
Werk thuis aan je conditie met intense, calorieverbrandende oefeningen op basis van boksen, karate, kung fu en Muay Thai.
Een kleurrijke groep personal trainers, variërend van vriendelijk tot streng, leidt je door persoonlijke workoutschema's gemaakt om je te helpen je doelen te halen en elke dag iets nieuws te bieden.
Voltooi een dagelijkse op maat gemaakte workout in Personal training-modus of kies specifieke intense workouts in 3-minuten-fitness-modus. Maar wat je ook kiest, elke herhaling wordt bijgehouden en telt mee voor je doelen in de ingebouwde rapportagemodus 'Mijn verslag'.