Knockout Home Fitness
Kick your workout up a notch! Grab a Joy-Con in each hand and get ready to achieve great results with martial arts workouts developed specifically for the Nintendo Switch. Exercises designed by experts for maximum efficiency, based on strikes not just from boxing, but also Muay Thai, karate and kung-fu, all to keep you fighting fit!
Get fit at home with intense, calorie-burning exercises based on boxing, karate, kung-fu, and Muay Thai.
A colourful cast of personal trainers, ranging from friendly to strict, will guide you through personalised workout programs, designed to help you meet your individual goals and offer something new each day.
There are modes to match any lifestyle or schedule! Complete a daily workout routine tailored to you in Personal Training Mode, or select specific high-intensity workouts in 3-Minute Fitness Mode. No matter the mode you choose, every rep is tracked and counts towards your goals in the game’s inbuilt reporting mode, ‘My Report’.