De mafste shooter ooit
Help zwermen meisjes te ontsnappen aan hun demonen door je Pheromone Shot-gadget te gebruiken voor euforische uitdrijvingen.
Versier het meisje van je dromen in een verhaal vol verrassingen en plotwendingen. Met hulp van de verleidelijke engel Risu raak je in romances verzeild met je buurmeisje Chiru en jeugdliefde Nanako.
Gebruik de fantastische Demon Sweeper-gadget om de vervelende demonen van Gal*Gun 2 op te zuigen.
Gal*Gun 2 is op de Nintendo Switch extra leuk, dankzij de optionele bewegingsbesturing in de handheldstijl. Werp jezelf midden in de actie en pas op voor meiden uit alle hoeken!