Gal*Gun 2
The craziest shooter yet
Help swarms of girls escape their demon possessions by using your Pheromone Shot gadget for euphoric exorcisms.
Woo the girl of your dreams in a twisting, turning story full of surprises. With the aid of alluring angel Risu, become romantically entangled with girl-next-door Chiru and childhood sweetheart Nanako.
Equip the awesome Demon Sweeper gadget, capable of sucking up Gal*Gun 2's pesky demon menaces.
Gal*Gun 2 reaches new heights on Nintendo Switch thanks to optional motion controls in handheld mode. Throw yourself into the middle of the action, and beware of approaches from all angles!