Farm for your Life
Je gemeenschap werd getroffen door een zware storm wat een apocalyps veroorzaakte en de levende doden losliet. Samen met de andere overlevenden, is het jouw taak om alles weer op te bouwen en om ervoor te zorgen dat een duurzaam leven toch gegarandeerd kan worden. Bouw je boerderij op en beheer je restaurantom te voorzien in voedsel en af te rekenen met alle zombies.