Een interactieve beeldende roman en immersief verhaal
Volg het verhaal van Evan Kapnos, van wie de identiteit onlangs is opgeheven. Ontdaan van zijn baan, hersenimplantaten en toegang tot de blockchain van de stad moet hij nu ontsnappen voordat zijn identiteit en implantaten worden geveild.
FORECLOSED combineert de speelbaarheid van videospellen met de strakke visuele esthetiek van stripboeken. Alles, van gameplay tot filmbeelden, wordt ervaren binnen het stilistische kader van een beeldende roman. De perspectieven van het volledige scherm en het strippaneel gaan naadloos in elkaar over terwijl je je door de cyberpunkstad van FORECLOSED verplaatst en een aangrijpend samenzweringsverhaal aan het licht brengt. Cutscenes zijn ook interactief en zorgen voor een soepele overgang tussen alternatieve speelstijlen.
Ontdek en ontsluit nieuwe vaardigheden met een RPG-achtig vaardighedensysteem. Upgrade het potentieel van je wapens met futuristische aanpassingen zoals de mods Explosief of Machinegeweerpatronen, verbeter je brein met experimentele aanpassingen en vecht terug tegen je vijanden. Leer je nieuwe vaardigheden te beheersen om tegenstanders te bestrijden en je omgeving te manipuleren. Verwerf superheldachtige vaardigheden zoals telekinese om je vijanden de lucht in te gooien of om grote objecten naar groepen te smijten. Hack verschillende systemen om vallen te creëren of zelfs om de implantaten in de hoofden van je vijanden te oververhitten.
Gelikte cyberpunkactie – FORECLOSED is een verhaalgestuurd actie-avonturenspel gesitueerd in een cyberpunkwereld vol actie, spanning en experimentele aanpassingen.
Interactief stripboek – alles, van gameplay tot filmbeelden, wordt ervaren binnen het stilistische kader van een beeldende roman om je echt als een stripboekenheld te doen voelen.
Hightech gevechten – pas je symbiotische pistool aan met een reeks aanpassingen die kunnen worden verwisseld of zelfs gecombineerd.