Digimon World: Next Order
De digitale wereld is wanhopig. Machinedramons zijn op hol geslagen en veroorzaken een enorme chaos. Als een Digidestined is het aan jou om de orde in de wereld te herstellen in de monsterverzamel-RPG Digimon World: Next Order.
Vind en rekruteer zoveel mogelijk trouwe Digimon-metgezellen om de digitale wereld te redden. Zoek een balans tussen training en verkenning en voorkom dat de met een virus geïnfecteerde Digimon de wereld vernietigen.
Kies tussen een mannelijke of een vrouwelijke hoofdpersoon en ga op avontuur met meer dan 200 Digimon die je kunt verzamelen. Verken de wereld, niet met één, maar voor het eerst met twee Digimon-metgezellen.
Krijg een band met je Digimon door ze te verzorgen: voer, train, disciplineer en ontwikkel ze. Hoe sterker de band tussen de Digimon en jou, en tussen je Digimon-metgezellen onderling, hoe groter de kans op de overwinning is!
Bouw en beheer je stad Floatia. Rekruteer nieuwe Digimon, verbeter gebouwen, kweek gewassen en meer. Zorg dat Floatia uitgroeit tot een ware Digi-metropool.
Leer je Digimon-metgezellen om samen te vechten tijdens AI-gevechten. Geef ze bevelen en juich ze naar de overwinning!