Doe mee met Bluey en haar gezin in Bluey: The Videogame! Speel een gloednieuw verhaal met vier interactieve avonturen. Verken voor het eerst ooit iconische locaties zoals het huis van de Heelers, de speeltuin, de kreek en een strandlocatie als bonus. Speel je favoriete games uit de tv-serie, inclusief Hooghoudertje, Babbel-uil-jacht en meer!
En daar houdt het niet op! De game is niet moeilijk, maar wel super leuk. Ervaar het plezier en de verwondering van Bluey's wereld. Speel de verhaalmodus met vriend(inn)en en je gezin of speel vrij in de lokale multiplayer.
Ga op ontdekkingstocht en verzamel dingen voor je stickerboek, ontgrendel outfits en onthul de vele geheimen en verborgen referenties op elke locatie. Maak iconische scènes na of creëer je eigen op Bluey geïnspireerde avonturen en spelletjes.
Coöp - Speel verschillende spannende spelletjes en uitdagingen met je gezin en vriend(inn)en.