Bee Simulator
Bekijk de wereld door de ogen van een bij! Verken een wereld die is geïnspireerd door Central Park, waar je deelneemt aan bijenraces, stuifmeel van zeldzame bloemen verzamelt en gevaarlijke wespen te slim af moet zijn.
Speel met vrienden en familie in drie spelstanden, waaronder coöp en PvP op een gedeeld scherm.