Amazing Machines
Ontdek je innerlijke uitvinder en experimenteer in meer dan 200 listige levels. De leveleditor biedt oneindig knutselplezier: Ontwerp je eigen levels met een kleurrijke verzameling objecten - van wasknijpers tot windmachines!