Alice Gear Aegis CS Concerto of Simulatrix
Alice Gear AEGiS CS: Concerto of Simulatrix is een spannend 3D-gevechtsarenaspel vol actie en sympathieke personages! Pak je spullen, doe je gordel om en ga de strijd aan!
Ondeugd heeft je wereld overgenomen en alleen jij kunt hem terugpakken! Als actrice met aanleg voor het hanteren van deze speciale uitrusting train je bij AEGiS, een corporatie belast met de verdediging tegen de Ondeugd. Vecht tegen je teamgenoten in simulaties en gebruik unieke aanpasbare combinaties van je Alice Gear om sterker, sneller en beter te worden dan ooit tevoren!
Volg de levens van je teamgenoten en leer over hun motivaties en gevoelens terwijl je je team bij elkaar brengt.
Energieke gevechten! - Vecht 1-tegen-1 of in team, bouw je ultieme team of rust je uit om solo te vechten!
Visueel 'Battle Hex'-voortgangssysteem - ‘Battle Hex’-voortgangssysteem om je voortgang te visualiseren en verschillende routes naar je uiteindelijke doel te volgen!
Online gevechten met je vrienden! - Gebruik de online functie om je vrienden uit te nodigen voor de strijd en kijk wie het in zich heeft om de beste actrice in AEGiS te zijn!