X-Morph: Defense
Unieke combinatie van top-down shooter en tower defense-strategie. Jij bent de X-Morph - aliens die de aarde binnenvallen om hulpbronnen weg te halen. Gebruik strategie in de bouwstand door verschillende soorten alientorens te selecteren of ga de strijd aan. Bouw doolhoven voor vijanden in een omgeving die uitzonderlijke planningsvrijheid biedt. Sloop gebouwen en laat bruggen instorten om je verdediging te steunen of geniet gewoon van een spektakel van ongekende vernietiging.