Whisper Double Pack
Ontdek het fascinerende verhaal van Mika, een meisje dat bekend staat als paardenfluisteraar. Zij probeert een vriendschap te sluiten met de zwarte hengst Stormwind.
In de officiële game gebaseerd op de film ‘Stormwind 4’, ervaar het verhaal van Ari terwijl ze aankomt in het Alpengebied en snel bevriend raakt met Stormwind. Samen gaan ze op spannende avonturen en ontdekken ze de ware betekenis van vriendschap!