Windstorm Double Pack
Discover the fascinating story of Mika, a girl known as a horse whisperer, as she tries to befriend the black stallion called Windstorm.
In the official game based on the movie ’Windstorm: Ari’s Arrival’, experience the story of Ari as she arrives in the Alpine area and quickly befriends Windstorm. Together they will go on exciting horse riding adventures and discover the true meaning of friendship!