Warhammer Quest
Warhammer Quest, gebaseerd op het klassieke bordspel, is een mix van RPG en strategie. Leid je groep moedige avonturiers door de gevaarlijke dungeons van de Warhammer-wereld op een zoektocht naar rijkdom en roem!