Wand Wars is een snelle, top-down, magische sportgame. Spelers vliegen op bezems over oude arena’s, gebruiken mysterieuze spreuken en veranderen tegenstanders in schattige kippen.
Verbeter je vaardigheden en ontdek het magische universum van Wand Wars in de verhaalstand of vecht je een weg door de onbegrensde chaos van The Trials. Speel tegen maximaal drie vrienden of de computer in zeven spannende multiplayerstanden.