Urban Flow is een game over de subtiele schoonheid van straten vol auto's die bewegen in perfecte harmonie. Maar die orde komt niet vanzelf - de stad heeft JOU nodig om de verkeerslichten te beheren en ervoor te zorgen dat alles vlot loopt. Geen ongelukken, geen files. Alles zal perfect verlopen - zolang je je focus behoudt!
Elk van de 100 levels is een druk kruispunt. Je hebt één taak: de lichten besturen en de veiligheid bewaren.
Speel alleen of met vrienden in een schaalbare drop-in-drop-outstand voor twee, drie of vier spelers!
Vermijd ongelukkig door goed te letten op speciale voertuigen en de andere spelers. Speciale voertuigen zijn de ziekenwagen, die niet lang kan wachten, en de tank - die helemaal niet wacht en zich een eigen weg baant indien nodig.
Probeer de eindeloze stand, gericht op score, of rustige stand - waar je kunt spelen zolang je wilt, zonder druk of score - enkel jij en de muziek. Urban Flow is ontworpen voor een perfecte singleplayer-ervaring!
Ontdek verschillende omgevingen en weersomstandigheden. Speel met touch-screen, Nintendo Switch-Pro-controllers of Joy-Con-controllers. Voltooi uitdagingen en speel beloningen vrij.