Two Parsecs From Earth
Text goes hereRobot Z3-L1’s schip is neergestort op een onherbergzame planeet genaamd Dimidium, die is gevuld met buitenaardse landschappen en vijandige omgevingen. Om te ontsnappen en naar huis terug te keren moet Z3-L1 (/zeli/) aanwijzingen verzamelen, aan krachten winnen en artefacten ontdekken die nodig zijn om een ruimteschip te repareren. Verken de planeet in dit Metroidvania-stijl verkenningsspel waarin de omgeving jouw vijand is!
Net als een super-intelligente ruimterobot, is de speelwijze van Two Parsecs From Earth opvallend interactief en aanpasbaar aan jou! Kies uit 3 vaardigheden tijdens de verkenning en ervaar jouw avontuur op 8 verschillende wijzen op basis van jouw eigen beslissingen, begeleid door muziek die zich aanpast aan jouw vaardigheidskeuzes. Zodra het avontuur voorbij is heb je de mogelijkheid om het opnieuw te doen, maar dan anders in de unieke “Nieuw spel+” modus die is geïntegreerd in het verhaal!