Tools Up! Ultimate Edition
Gereedschap omhoog! Ultimate Edition geeft spelers toegang tot de volledige, met chaos gevulde Tools Up! pakket, inclusief basisspel, alle DLC's en updates.
Speel met maximaal vier vrienden om de efficiëntie of regelrechte chaos van je huisrenovatieteam te vergroten. OPMERKING: Deze game ondersteunt alleen lokale coöp op de bank; er is geen online multiplayer-modus. Het spel kan in singleplayer gespeeld worden, maar het is aan te raden om met minimaal één andere persoon te spelen.
Dit is geen eenvoudige klus, dus hebben we een aantal professionals ingeschakeld, nou ja, een beetje. Elk niveau vereist dat je veel klussen aanpakt en er geen puinhoop van maakt. Achter de sloopploegen aanvegen, muren schilderen, tegels leggen, behang plakken, leveringen ophalen en zelf opruimen om maar te beginnen.
Een gloednieuwe speler-tegen-speler-modus waarin je team van renoveerders het tegen elkaar opneemt! Race om zo veel mogelijk taken te voltooien, maar bemoei je ook bij elke stap met de andere teams. Verschillende gameplay-modifiers houden iedereen scherp en kunnen in verschillende combinaties worden gespeeld voor maximaal 4 spelers, bijvoorbeeld 1v1, 2v2, 1v2v1, 1v1v1, 1v1v1v1, enz.
Het gereedschap omhoog! Ultimate Edition bevat alle 45 niveaus van de Garden Party DLC. Duik in levels die zich afspelen in de seizoenen lente, zomer en herfst terwijl je buitenrenovatieploeg patio's herbouwt, bomen plant, gazons opknapt en te maken krijgt met een paar vervelende wasberen of mollen.
Elk pakket niveaus met een seizoensthema wordt geleverd met nieuwe mechanica, instellingen en een machtig eindbaasgevecht!