Time on Frog Island
Een vreselijke storm teistert de zeeën om je heen en werpt je machtige vaartuig op de gevaarlijke rotsen van een nabijgelegen eiland.
Je ontwaakt en treft je schip in stukken aan. Je bent een schipbreukeling op een vreemd eiland vol... kikkers?
Een kluwen van ruilhandel voert je over dit vreemde eiland terwijl je materialen zoekt om je schip te repareren. Je ontmoet een cast van vriendelijke personages, lost lastige puzzels op, vindt verborgen schatten en nog veel meer terwijl je de wereld van Time on Frog Island verkent.