Time on Frog Island
A terrible storm ravages the seas around you, casting your mighty vessel into the perilous rocks of a nearby island.
You awake to find your ship in pieces, shipwrecked on a strange island filled with… frogs?
A spaghetti network of trades will take you all over this strange island as you seek out materials to fix your boat. You will meet a cast of friendly characters, solve head scratching puzzles, find hidden treasures, and much more as you explore the world of Time on Frog Island.