The Tale of Clouds and Wind (QUByte Classics)
The Tale of Cloud and Wind (QUByte Classics) is een beat'em up-game met veel actie en urenlang speelplezier. Kies tussen 3 outlaw-helden en help ze vechten door onderdrukkende legers van kwaadaardige mannen.
Water Margin heeft verschillende alternatieve eindes, afhankelijk van het personage en de moeilijkheidsgraad waarmee je het spel speelt. Het beschikt over verschillende power-ups en kleurrijke 16-bits graphics. Je kunt met twee spelers tegelijk spelen of alleen door het spel gaan.