The Lost Light of Sisu
In dit speelse avontuur ga je op diverse planeten op zoek naar energiekernen die als brandstof dienen voor je ruimteschip, maar ook je vaardigheden kunnen verbeteren. Gebruik deze krachten om obstakels te overwinnen en norse buitenaardse wezens te verslaan.