Tappy Word 2
Tappy Word 2 is een leuk en educatief woordspel voor het hele gezin!
Het doel is om het correcte woord van vier letters in de wirwar van letters te vinden – tik gewoon op de letters om het correcte antwoord te spellen. Kom je vast te zitten? Gebruik dan de handige hints om extra aanwijzingen te onthullen!
Het spel bevat drie speelstijlen die bij alle leeftijden of vaardigheidsniveaus passen: beantwoord zoveel mogelijk vragen correct in Eindeloos, zet er tijdsdruk op in Timer, of ga steeds uitdagendere levels aan in Campagne.